SELECT NULL FROM termekek_kategoriak WHERE url_hu = 'ugyfeliranyito-rendszerek' AND status

  • Ügyfélhívó rendszer elemei
  • Ügyfélhívó rendszer elemei
  • Ügyfélhívó rendszer elemei
  • Ügyfélhívó rendszer elemei
  • Ügyfélhívó rendszer elemei

Ügyfélhívó rendszer elemei

Kijelzők | Hívópultok

Kijelzők

 

Pult kijelzők

A három számjegyű kiskijelző a pult felett villogva jeleníti meg a hívott ügyfél sorszámát.

A kijelző felsőn paneljén a pult sorszáma látható.

A számjegyek 7-szegmensből állnak, 60 mm a magasságuk, piros vagy zöld LED-del szállítjuk.

A kijelző különböző méretű tartócső segítségével a pulthoz vagy a mennyezethez rögzíthető.

 

Központi kijelző

A központi, vagy más szóval összesített kijelzők modulrendszerűen összeépíthetők. Bővíthetők akár függőlegesen egymás alá, akár vízszintesen egymás mellé helyezve őket.

Egy sor kijelzőn az első három számjegy a hívott ügyfél számát, a második két számjegy a pult számát jeleníti meg.

A 7-szegmenses LED-es számjegyek magassága 100 mm. A kijelzőn megjelenő számok piros vagy zöld színűek.

 

Multimédia kijelző

A multimédia kijelző három részre bontható:

  1. az ügyfél hívószámának és a pult számának a megjelenítése
  2. filmek, reklámok bemutatása
  3. futószövegben rövid információk (pl. árfolyamok) megjelenítése

A multimédia kijelző az ügyfélhívó felügyeleti számítógépen fut. Szükséges hozzá egy másik számítógép, amelyre rá van kötve a multimédia kijelző és egy hálózatban van a felügyeleti PC-vel. A multimédia kijelző (tv) HDMI kábellel csatlakozik a kijelzőt kezelő számítógéphez.

Multimedia displays are running on the monitoring PC. But an another PC also needed, which is connected to the display directly and works on the same network as the monitoring PC.

 

 

Ügyintézői kezelőpultok

 
Hardver kezelőpult

A hardverpult a Q-Control rendszer olyan különálló eszköze, amellyel az ügyfélkezelési tevékenységét végzi az ügyintéző.

 

Szoftver kezelőpult

A szoftver hívópult, hasonlóan más alkalmazáshoz az ügyintéző asztali monitorán jelenik meg.

A hívópult segítségével történik az ügyfél hívása, újrahívása, várakoztatása, más szolgáltatásra vagy pultra történő átirányítása és az ügyintézés lezárása.

 

 

Érdeklődhet az alábbi elérhetőségeinken, vagy a kapcsolat oldalon lévő űrlapon keresztül:

+36 1 436 3000

info@aquis.hu