SELECT NULL FROM termekek_kategoriak WHERE url_hu = 'ugyfeliranyito-rendszerek' AND status

  • Szoftver modulok

Szoftver modulok

A QC9 ügyfélhívó szoftver moduljai

Statisztikai modul

Igény esetén a statisztika modullal statisztikák készíthetők az ügyféleloszlásról, az ügyintézők teljesítményéről - lekérhető, hogy az egyes ügyintézők mennyi időt töltöttek az ügyfelekkel.

A statisztikák eredményét a szoftver akár egy Excel táblában megjeleníti, így az tetszőlegesen szerkeszthető, menthető, továbbküldhető.

 

Monitoring modul

A monitoring modul segítségével nyomon követhetők a fiókok napi és adott időpillanatbeli aktivitásai, a pultokkal és ügyfelekkel kapcsolatos információk és tevékenységek megjelenítése, monitorozása.

A monitoring betekintést ad a fiók vagy nagyvállalat működésébe.

A látott forgalmi adatok alapján a rendszer paraméterei menet közben megváltoztathatók az adminisztrációs modul segítségével, biztosítva az optimális működést.

 

Jegytervező modul

A terminálokkal kiadott jegyek tervezése a jegytervező modullal történik. A modul segítségével az egyes nyelvek tekintetében igényeinek megfelelően szabadon megtervezheti a jegyet.

A jegytervezővel elhelyezhető mezők: Logók, üdvözlő szövegek, sorszám, választott szolgáltatások listája, várakozók száma, várakozási idő, stb.

 

Helyfoglalási modul

Amennyiben a tevékenység jellege megengedi, lehetőség van arra, hogy az ügyfelek előre foglaljanak időpontot.

A rendszerben bizonyos számú időpontot előre le lehet foglalni anélkül, hogy az ügyintézés normális menete felborulna.

Az ügyfél egyfajta call-centeren keresztül vagy Internetes felületen kiválasztja a számára legmegfelelőbb ügyfélszolgálati irodát és időpontot, kap egy hívószámot (akár SMS-ben a megadott telefonszámra), és amennyiben a foglalt időpontban pontosan megjelenik az ügyfélszolgálaton, várakozás nélkül intézheti ügyeit.

 

Adminisztrációs modul

A rendszer funkciói és paraméterei közül számos megváltoztatható működés közben.

Az adminisztrációs modul hatékony segítséget nyújt a rendszer paramétereinek beállításában, vagy megváltoztatásában. Nagyvállalati rendszer esetén a központi adminisztráció is megvalósítható.

A vezérlőrendszer automatikusan tartja nyilván, hogy mely ügyintéző mikor, melyik pultnál jelentkezett be, milyen feladatokat végzett el és mennyi idő alatt tette azt.

A monitor modul folyamatosan mutatja a pillanatnyilag várakozó ügyfelek számát feladatok és pultszám szerint.

A beállítástól függően egy ügyintéző akár több pulthoz is jogosult belépni, valamint több szolgáltatást is elvégezhet egy műszakon belül.

Az ügyintéző tevékenységéről lista kérhető, amely megmutatja például azt, hogy egy adott dolgozó egy adott pillanatban mely pultnál milyen ügyintézést végzett.

Ha a rendszer felügyelője úgy ítéli meg, hogy bizonyos szolgáltatásra túl sokan várakoznak, lehetősége van egy újabb pult nyitására, ezzel növelve az ügyintézés sebességét.

Érdeklődhet az alábbi elérhetőségeinken, vagy a kapcsolat oldalon lévő űrlapon keresztül:

+36 1 436 3000

info@aquis.hu