Szervizünk évtizedes tapasztalata alapján kiváló szakértelemmel, maximális odafigyeléssel végzi a különféle konfigurációjú ügyfélhívó, -irányító és -tájékoztató rendszerek telepítését. Ügyfeleinknek a tervezett rendszertelepítés előtt konzultációk sorával biztosítjuk, hogy rendszereik a legmegfelelőbb összeállításban, s az Ő ügyféligényeik maximális optimalizálásával kerüljenek kialakításra.

Ügyfeleink megelégedésére szolgál, amennyiben rendszereiket, eszközeiket üzemeltetjük.

Kiemelt figyelmet fordítunk a megelőző karbantartásra, így a készülékek stabil működése, ezáltal a gépek megbízhatósága, élettartama jelentősen növelhető. Karbantartási szerződéseink tapasztalata alapján az ügyfeleink részére is kiemelkedő eredményeket tudtunk kimutatni a megbízhatóság, költséghatékonyság tekintetében.

According to our experiences of maintenance-contracts we can show outstanding results of reliability and cost-effectiveness.

Az általunk fejlesztett, gyártott, értékesített eszközök és rendszerek garanciális időszakon belül történő meghibásodása esetén természetesen kiemelt szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére. Mindezek mellett a viszonteladói tevékenységünk során értékesített termékek garanciális ügyintézését is magas színvonalon ellátjuk. Bizonyos termékek és feltételek fennállása esetén lehetőséget biztosítunk a garanciaidő meghosszabbítására.

Szervizünk ezen tevékenységét a mindenkori díjszabásának, illetve az aktuális alkatrészáraknak megfelelően biztosítja. A meghibásodott készülékek, részegységek szervizünkbe történő beszállítását, amennyiben a probléma helyben nem megoldható és azt Ügyfelünk kéri, Budapest területéről, vidékről vagy akár külföldről is vállaljuk.

Sürgősségi hibaelhárítás esetében és személyre szabott supportszerződéssel rendelkező ügyfeleink, amennyiben a szerződés ezt magába foglalja, hívhatnak bennünket az ügyeletes mérnöknél lévő mobiltelefonszámunkon, illetve hibabejelentéseiket megtehetik az adott ügyfélszolgálati hibabejelentő e-mail címen is. A fenti elérhetőségekre érkezett megkeresések alapján a szakembereink a supportszerződésben meghatározott időn belül megkezdik a hiba feltárását és elhárítását.

Olyan ügyfeleinknek, kik megfelelő szakértelemmel, képesítésekkel rendelkeznek, biztosítjuk az eszközök alkatrész-utánpótlását, így az elsővonali supportot ügyfeleink maguk is el tudják látni, ezáltal akár költségeik is optimalizálhatóak.

összes referencia

Referenciák


Magyar Közút Nzrt.ELMŰMagyar TelekomENI-TigázSzegedOTP Horvátországoman electricity transmission companyiraki nemzeti bankBurgaszNemzetgazdasági MinisztériumCIB BankMÁV StartMagyar PostaRoyal Oman PoliceK&H BankDebrecen Város ÖnkormányzataMagyarország ÜgyészségeDKVNISZAranykor Önkéntes NyugdíjpénztárMNBFGSZMETROCairo Amman BankVárgondnokságHarmanExtreme DigitalPorsche HungariaBudavári ÖnkormányzatTESCOII. Kerületi ÖnkormányzatOrszággyűlés HivatalaKBC BankHFC BankIII. Kerületi ÖnkormányzatEger Város ÖnkormányzataBKVOrszágos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi IntézetBritish American Tobacco